تعمیر سرو درایو

تعمیر سرو درایو

گروه مهندسی پیشرو با تعمیر و راه اندازی سرو موتورهای به دلیل کاربرد وسیع سرو موتور ها در صنعت و دقت بالای سرو موتورها در سیستم های motion control و لزوم تعمیر این

دستگاه ها گام مهمی در کاهش هزینه های تولید تلاشگران صنعت برداشته است .

 

 

تعمیرات سروو موتور

امروزه به دلیل بهینه سازی مصرف انرژی و پیشرفت مدارات الکترونیک صنعتی سرو دایو ها یکی از پر کاربردترین تجهیزات در کنترل موقعیت با دقت بالا میباشند.
سرو موتور ها در رنج های مختلف و مدل های مختلف به منظور کنترل فرایندهای صنعتی مانند ماشین آلات CNC , ابزار دقیق , ماشین آلات صنایع بسته بندی , چاپ , نساجی , کنترل موقعیت , motion control و …… مورد استفاده قرار میگیرند .
خدمات تعمیرات سرو درایو  گروه مهندسی پیشرو :
تعمیرات سرو درایو و تنظیم پارامتر های زیمنس , یاسکاوا , میتسوبیبشی
Servo drive repair and adjustment of Siemens, Yaskawa, Mitsubishi
تعمیرات سرو درایو دلتا , ال اس , استون و تنظیم پارامترها
Servo drive repair and adjustment of Delta ,LS,Estun

هزینه تعمیرات سرو درایو ها :
هزینه تعمیرات سرو درایو ها متغیر و میتواند از حدود 200 هزار تومان تا چند صد هزار تومان متغییر باشد . چرا که تعمیر سرو درایو ها ممکن است از یک سرویس عمومی سرو درایو ها تا تعویض IGBT  , تعمیر مادربرد و تعویض انکودر متغیر باشد .
بهینه سازی ماشین آلات با بکار گیری سرو درایو ها :
با بکار گیری سرو درایو های هوشمند و پیشرفته از کمپانی های بزرگ در ماشین آلات و خطوط تولید میتوان سرعت و دقت تولید را افزایش داد و در مصرف انرژی صرف جویی نمود .
تعمیرات و نگهداری سرو درایو ها :
سرویس و نگهداری سرو درایو ها شامل بازدید از کانکتور , کابل قدرت , انکودر , تمیز کردن هیتسینگ ها و بردها , تعویض المان های الکترونیک و فن خنک کننده در صورت نیاز و به تشخیص کارشناس تعمیرات .
در مجموعه های تولیدی با دقت در انجام سرویس و نگهداری سرو درایو ها و کنترلر های صنعتی میتوانند صرفه جویی در هزینه های زیاد به دلیل خرابی , تعمیر و تعویض دایوهای صنعتی را بنمایند